niedziela, 13 grudnia 2015

Gwiazdkowy renifer.

Hej, hej :) 
Mam nadzieję, że Wam ten weekend również szybko minął tak jak mi.
Niestety, doba dla mnie to zdecydowanie za mało. 
Przeglądając swoją galerię zdjęć chciałam zdecydować się naprawdę na coś innego, ale niestety...
Znów wygrał renifer. Tym razem w kolorach takich, jakie najbardziej przypadły mi do gustu w tym roku.
Jakoś oklepany czerwony i zielony kolor kartek świątecznych do mnie nie przemawia. 





Dzisiaj również zgłaszam moją pracę na wyzwanie w Diabelskim Młynie.

I obiecuję, że został mi już tylko jeden renifer do pokazania ! :) 

Do następnego :)


2 komentarze:

  1. Ja też lubię takie barwy :) dziękuję za udział w wyzwaniu Dianelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i z klasą - to lubię. ;) Dziękuję za wspólną zabawę w Diabelskim Młynie. ;)

    OdpowiedzUsuń